دسته‌بندی نشده

معرفی و مشخصات خانواده جدید گلکسی سامسونگ S21+ ،S21 و S21 Ultra

معرفی و مشخصات خانواده جدید گلکسی سامسونگ S21+ ،S21 و S21 Ultra - فروشگاه اینترنتی جانبی سنتر

سامسونگ همانگونه ‌که جلو‌تر نوید داده بود، بالاخره لحظاتی پیش در رویدادی بسته بندی نشده به خبرهای بی اساس خاتمه داد و از نوین ترین نسخه از کهکشان خانواده‌ی Galaxy S را به شکل سه سیستم گوشی آشکار کرد. مدل سامسونگ گلکسی اس ۲۱(Samsung Galaxy S21)، سامسونگ گلکسی اس ۲۱ پلاس(+Samsung Galaxy S21) و سامسونگ گلکسی اس ۲۱ اولترا (Samsung Galaxy S21 Ultra) با توسعه بیشماری هم راه شده‌اند تا پیشتاز سامسونگ را در نسل نوین تلفن‌های هوشمند برافراشته کنند. در این مقاله به بررسی ویژگی ها و معرفی گلکسی سامسونگ S21+ ،S21 و S21 Ultra می پردازیم.

معرفی اجمالی خانواده Galaxy S21 | جانبی‌سنتر

معرفی کلی گلکسی سامسونگ S21+ ،S21 و S21 Ultra

از بین کالا و فرآورده های نوین سامسونگ، منحصراً می‌توان به موبایل S21 اولترا عنوان پرچم‌دار تمام‌عیار را اختصاص داد. چراکه به‌گفته‌ی شرکت سامسونگ، این گوشی برای شیوه عصرحال ، رهاورد نوآفرینی آینده را دارد  و حد پایانی گوشی پریمیوم بحساب می‌آید.
مدل تلفن های نوین سامسونگ زیبا و خیره کننده است و از سخت‌ افزار قدرتمندی نفع می‌برند. شرکت سامسونگ اعلام کرد گوشی‌های گلکسی اس ۲۱ و گلکسی اس ۲۱ پلاس در پنل پشتی به دوربین سه‌گانه و صفحه نمایش ۶٫۲ اینچ و ۶٫۷ اینچ تجهیزشده ؛ درحالی‌که سامسونگ گلکسی اس ۲۱ اولترا، پیشتاز نوین سامسونگ، از سری ‌دوربین چهارگانه و نمایشگر ۶٫۹ اینچ مجهز است.

کوچک شدن جعبه خانواده گلکسی S21 با حذف شارژر! | جانبی‌سانتر

با حذف شارژر از خانواده پرچمدار جدید سامسونگ به اقتباس از اپل، شاهد ابعاد کوچکتری در جعبه های سری گلکسی S21 هستیم. دلیل اصلی پایینتر بودن قیمت این نسل نسبت به نسل قبلی، همین مسئله حذف شارژر است.
فریم پشتی تلفن‌های گلکسی اس ۲۱ و گلکسی اس ۲۱ پلاس سامسونگ ساخته شده از پلاستیک است. جلو‌تر، شرکت سامسونگ اینگونه قاعده را در گوشی گلکسی نوت ۲۰ بررسی کرده بود. به کارگیری از فریم پشتی پلاستیکی موجب می‌شود مخارج فرآوری تلفن کاسته شود و گوشی موبایل با بهای منطقی‌تر به‌دست مصرف کننده برسد.

این در وضعی است که سال پیشین، سامسونگ در دو مدل گلکسی اس ۲۰ و گلکسی اس ۲۰ پلاس به فریم پشتی آینه ای دلگرم شده بود. دو تلفن گلکسی اس ۲۱ اولترا و مدل گلکسی اس ۲۰ اولترا نیز برحسب نگرش فریم پشتی آینه‌ای دارند.

مهم‌ترین تغییر گوشی ‌های جدید سامسونگ به برنامه نویسی متمایز آن‌ها بازمی‌گردد. در قالب جدید، برجستگی دوربین قسمتی  از لبه‌ی فوقانی را تصرف کرده و با قاب متالی دستگاه کامل شده است. سامسونگ این نگاره را شکاف کانتور دوربین نام گذاری کرده و گفته شکلی آیینه ای و قابل توجهی دارد و ظرافت را برای موبایل های مجموعه ی سامسونگ گلکسی S21 به‌ارمغان می‌آورد.

گوشه زیرین این موبایل عریض‌تر از گوشه فوقانی آن است، اما قرینه بودن بین این صفحه نمایش نابود نشده است.

 

مشخصات فنی گلکسی سامسونگ S21+ ،S21 و S21 Ultra

پردازنده

سامسونگ گفته است طرح‌های دنیا موبایل‌های رده گلکسی اس ۲۱ به پردازشگر پنج‌نانومتری اکسینوس 2100 مهیا شده که چند وقت پیش، علنا نشان داده شد. اکسینوس 2100 سامسونگ رشد شایان توجه ای درقیاس ‌با عصر گذشته امتحان کرده است و به‌ الطاف و بذل نتیجه گیری از قسمت مرکزی پرقدرت کورتکس X1 آرم، توانایی دارد با سرعت اقسام مسئولیت پردازشی را انجام میدهد. اظهارداشتن موبایل‌های رده سامسونگ گلکسی اس ۲۱ در فروشگاه های آمریکا و چینی و کره‌جنوبی از پردازشگر اسنپدراگون 888 مستفیض خواهند بود.

دوربین خانواد Galaxy S21 | جانبی‌سنتر

دوربین

شرکت سامسونگ بینهایت به لنزعدسی ۱۰۸ مگاپیکسلی خود میبالد و اعتقاد دارد که این حسگرلنز برجسته ترین تغییر در دوربین اسمارت‌فون‌ها تا به این دوره است. این سنسور از روشی سود می‌گیرد که بتواند برای گرفتن نور زیادتر تا ۹ پیکسل را با هم گردآوری کند.

جزئیات ماژول دوربین Galaxy S21 Ultra | جانبی‌سنتر

برای آشنایی با تکنولوژی دوربین های موبایل پیشنهاد میکنیم مقاله انواع دوربین های موبایل را مطالعه نمایید.

دیگر خصوصیاتی که دوربین جدید S21 اولترا به آن تجهیزشده ، Video Snap نامیده شده که قادر است از درون فیلم هایی با رزولوشن ۸K عکس های با کیفیت فوق العاده برون آورد. گلکسی S21 اولترا اولین گوشی سامسونگ است که کلیه دوربین های چهارگانه و هم دوربین سلفی این مدل موبایل می‌توانند با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه با رزولوشن ۴K فیلم‌برداری کنند.
همچنین قابلیت سوپر استدی (Super Steady) به کمک شما آمده تا ویدئو های خود را با حداقل لرزش ثبت کنید:

فناوری Dual Bluetooth

همچنین، این تلفن موبایل از فن آوری Dual Bluetooth بلوتوث دوتایی حمایت می‌کند، بدین معنا که قادرید در وهله آن را به تعداد کثیری سیستم وصل کنید. حمایت از Ultra-broadband باندپهن هم خصوصیت دیگری است که پیوند سیستم به گلکسی اسمارت تگز را میسر می‌سازد.

 

باتری

در سامسونگ گلکسی اس ۲۱ و اس ۲۱ پلاس به‌ترتیب از نیرو باتری ۴۰۰۰ و ۴۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی بکارگیری شده است. گنجایش باتری اس ۲۱ با اس ۲۰ تحولی نکرده؛ اما باتری اس ۲۱ پلاس ۳۰۰ میلی‌ آمپر ساعت گنجایش بیشتری نسبت به اس ۲۰ پلاس دارد. گلکسی اس ۲۱ اولترا همانند گلکسی اس ۲۰ اولترا از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی به کارگرفته است. یکی از مساله مهم درباره‌ی گلکسی اس ۲۱ اولترا حامی این تلفن به مدد تکنولوژی از قلم های S Pen پشتیبانی میکند؛ توانایی که اس ۲۰ اولترا از عهده آن برنمی آید. موبایل ‌های نوین سامسونگ در باکس ‌شان کلگی و کابل شارژ ندارند؛ درحالی‌که تلفن‌های رده گلکسی اس ۲۰ با کلگی و کابل شارژ راهی بازار خرید و فروش شده بودند.

برای خرید عمده باتری سامسونگ از وبسایت جانبی سنتر با پشتیبانی تماس بگیرید.

 

مشخصات کلی گلکسی S21 و S21+ | جانبی‌سنتر

 

ستارگان جدید سامسونگ توانایی ثبت صدا با تعدادی سیستم و دستگاه ازجمله میکروفون‌های گلکسی باد حین گرفتن ویدئو را درتصرف استفاده کننده می‌گذارند. نگارش دوم توانایی Single Take افزون براز پنج برابر هوش مصنوعی را کثیرتر پردازش می‌کند و دو وضعیت نوین Dynamic Slow-Mo و Highlight Reel را نمایش می‌دهد.

گوشی های سامسونگ گلکسی S21 Ultra با رنگ‌های براق مشکی و نقره‌ای در بازارهای دنیا ارائه داده می‌شوند؛ همانا این دستگاه‌ها با سه رنگ دیگر تیتانیوم و آبی دریایی و قهوه‌ای در وب‌سایت Samsung، برای معامله فراهم خواهد بود که دربرابر برخورد و آسیب یا مخدوش شدگی با پنل شیشه‌ای Gorilla Glass Victus، دوچندان با دوام خواهد بود.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *