دسته‌بندی نشده

فناوری شارژ از راه دور شیائومی | Xiaomi Mi Air Charge

فناوری شارژ از راه دور شیائومی | Xiaomi Mi Air Charge - فروشگاه اینترنتی جانبی سنتر

دنیای فناوری شبانه روز درحال ارتقا و ترقی بیشماری می باشد و سرعت این ارتقا تکنولوژی خیلی بالا می باشد، به طوریکه کلیه آرمان ها که هویت دارد همه روزه به حقیقت مبدل می شوند. در این مقاله به بررسی فناوری شارژ از راه دور شیائومی (Xiaomi Mi Air Charge) می پردازیم.

شیائومی یکی از کمپانی های پرچم دار در این زمینه می باشد، که قابلیت حق ابتکار بیشماری از فناوری های نوین را به نام خود درج کند. از سویی دیگر شیائومی نشان داده که ارتقا یافته ترین و تازه ترین فناوری های بوجودآمده روز جهان را با اندک ترین بها و نرخ برای کاربران آماده میکند و یکی از ملاک های پسندیده شدن شیائومی ممکن است همین مطلب باشد.

شارژ بی سیم از راه دور شیائومی | جانبی‌سنتر

معرفی کلی فناوری شارژ از راه دور شیائومی

شیائومی هنگامی پیش فناوری Charge تازه ای را بنام Xiaomi Mi Air Charge Technology عرضه کرد؛ Mi Air Charge دستگاهی برای شارژ از راه دور است که برحسب مطالبه شیائومی توانایی دارد شارژ گوشی ها را در «شعاع چندصدمتری» تامین کند و حتی موبایل در حال استفاده و در حین حرکت شارژ کند.
تکنولوژی شارژ تماما بدون‌ سیم Mi Air شیائومی قادر است چند دستگاه را از طریق بدون سیم و در زمان یکسان شارژ کند. این فرستنده قالب گسترده ای دارد و توانسته است با سرعت ۵ وات موبایل را شارژ کند. این سیستم شارژ دارای شمار بسیاری امواج خاص ازمرکز فرستنده  است. سیستم‌های شارژ از راه دور بنا شده ‌بر پدهای شارژ و سیم‌پیچ‌ هنوز به‌ طور جامع برای همه کاربران و کلیه دستگاه‌ها در معرض استقرار نگرفته‌اند و دوره به دوره ناظر انجام برخی ارتقا‌ها روی این نوع تکنولوژی شارژ از راه دور هستیم.

با این‌ وضعیت آنگونه که به‌ چشم می‌رسد کمپانی‌های حیطه ی فنی و صنعتی خیلی وقت است روی جایگزین کردن برای شارژ بدون‌سیم مبنی‌بر پد شارژ فعالیت می‌کنند که از راه دور قادر به شارژ کردن دستگاه ها را داشته باشد و در عمل سیستم شارژ‌ تماما بدون‌ سیم نامیده شود.

چگونگی عمکرد شارژ از راه دور شیائومی

آنتن وظیفه پخش اطلاعات موقعیت گوشی است. این فرستنده با عنایت فایده گیری از امواج رادیویی گوناگون  میتواند به بازشناسی وضعیت درست موبایل کاربر است. روی هم آمده ۱۴۴ آنتن در این ارسال کننده امواج میلی‌متری روانه می‌کنند. اینگونه شارژ کردن رابطه ای با معیار Qi ندارد. شیائومی میگوید، داخل این تلفن‌ها حتما ۱۴ آنتن جا سازی شود که قادر باشد امواج اخذ شده را به حلقه و مسیر یک‌سوساز انتقال دهند و این حلقه، امواج را به انرژی الکتریکی مبدل می‌کند. تا فرآیند شارژ کامل شود.

 

شرکت شیائومی درباره فناوری شارژ از راه دور شیائومی در توییتر خویش مخابره کرده است: «ما جهت شناسایی تکنولوژی شارژ بی سیم Mi Air Charge خیلی حیرت زده هستیم. تعدادی گوشی و سیستم رادر زمان یکسان و حتی مواقعی که در اوقات بازی و فعالیت یا قدم زدن هستید شارژ کنید. حتی زمانیکه حضور اشیا در راه ساکن شده باشد این عمل نیز صورت می گیرد. احتیاج به وصل شدن به  هیچ سیمی نیست. یک قدم برجسته دیگر در راه تکنولوژی شارژ بدون سیم است. و موجب نمی شود که توان دریافتی توسط تلفن های هوشمند افت پیدا کند. مطالبه ای که باید در مورد راستی و درستی آن تحقیق های متفاوتی صورت بگیرد.

شارژ از راه دور میسر می‌شود، با شارژر Mi Air | جانبی سنتر

سازگاری فناوری شارژ از راه دور با سایر دستگاه ها

بنا به بیان این شرکت، فناوری شارژ از زاه دور شیائومی Mi Air Charge توانسته با کلیه ساعت های هوشمند، دست بندهای سلامتی، گوشی های هوشمند و دیگر ابزارهای پوشیدنی مساعد باشد و بسیار زود کلیه سیستم های موجود  در منزل و نشیمن، شامل اسپیکرها، لامپ های رومیزی و دیگر سیستم های مربوط به منزلهای هوشمند با بهره گیری از منابع نیرو و باطری نهاده شده بر ارتباط بدون سیم فرآوری می شوند تا از راه دور و بدون هرگونه واسطه دیگری، یک زندگی تماما بدون سیم را امتحان کنیم.

تا این هنگام معلوم نیست که تکنولوژی Mi Air Charge وعده است چه هنگامی بعنوان یک کالا در دسترس تمام کاربران قرار بگیرد. همچنین تاکنون شیائومی تصویب نکرده است که همانا این تکنولوژی بعنوان یک کالا بازرگانی راهی کسب و کار خرید و فروش خواهد شد یا خیر؟ منحصراً سخنی که در حال حاضر ممکن است گفت این است که دستگاه های بنا شده بر این تکنولوژی یقیناً گرانبها خواهند بود؛ به این دلیل که جدا از اینکه  احتیاج به وسایل سازوکار سخت افزاری ارتقا یافته است، راندمان محصول این مجموعه سیستم مسلماً آنقدر زیاد نیست.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *