دسته‌بندی نشده

انتخاب پاوربانک مناسب | نکات مهم در خرید یک پاوربانک مناسب

انتخاب پاوربانک مناسب | نکات مهم در خرید یک پاوربانک مناسب - فروشگاه اینترنتی جانبی سنتر

پاوربانک، دستگاهی است که میتواند انرژی الکتریکی را در خود ذخیره کرده و با به کارگیری از آن، قادر است از مسیر یک پورت یو اس بی ، اسمارتفون خود را هر جا که قرار دارید ، شارژ کنید و به عنوان یک منبع تامین انرژی دانست. پاوربانک ، در نمونه های گوناگونی پدید می آید که در دنباله به آن می پردازیم. تا بتوانید در انتخاب پاوربانک مناسب از آن استفاده کنید.

موارد استفاده از پاوربانک

خیلی از اشخاص، گمان میکنند که منبع تغذیه همراه ، ویژه برای تلفن است، لیکن شما با استفاده از پاوربانک میتوانید برای شارژ کردن دستگاه های متعدد مانند هدفون بیسیم ، ام پی تری پلیر، اسپیکر و… استفاده کنید. و تنها لازم است تا سیستم موردنظر ، دارای درگاه USB باشد.

پاوربانک، زمان طولانی است که پای به میدان معامله گذاشته و قادر بوده احتیاج کثیری از اشخاص را برطرف کند. از این رو، هروقت که یک فرد می خواست به خارج از خانه برود و تلفن یا لپتاپ، با افت برق روبرو است، می تواند از پاوربانک برای این وسیله بهره گیرد تا احتیاج وسیله خود را رفع نماید.

درصورتیکه در پی خرید پاوربانک سازگار هستید و با مشاهده اقسام منبع تغذیه همراه در اندازه ها، گنجایش ها و مبالغ گوناگون پریشان وسرگشته شده اید این مقاله به شما کمک میکند به وقت خرید شارژر همراه مضمون و رموز فراوانی برای اعتنا کردن وجود دارد، معضل تنها قیمت نیست بسا گزینه درست برای بهره جویی شماست.

انواع پاوربانک و انتخاب یک پاوربانک مناسب

در این دوره شارژرهای همراه بسیار مورد توجه هستند و رونق پیدا کرده اند. گویی با اندکی افراط میشود بیان کرد که به میزان گوشی موبایل مشهور و لازم شده اند. شارژر همراه ها در تعداد بالایی وجه و وزن  وجود دارند و گنجایش آنها از گوناگونی زیادی برخوردار است. همچنین اختلاف بالایی هم در مبلغ وجود دارد. همین گوناگونی وافر گزینه درخور کاربرد انحصاری شما را سخت کرده است. برای برگزیدن پاوربانک بایستی اول به خودتان و احتیاجات تان و مصارفتان بنگرید و به فهم صحیحی از آنها برسید.همانا اینکه شما به یک مغازه بروید و شارژر همراه با برترین قابلیت و افزونترین مبلغ را بخرید به مفهوم گزینش صحیح منبع تغذیه همراه نیست و امکان دارد بعد از زمان مختصری به این پی آمد برسیدکه گزینه شما غلط بوده است.

شناخت از اینکه ویژگیهای متعدد به چه مضمون است و آیا این ویژگی ها بر حاصل کار شما در بکارگیری از این شارژرهای همراه اثرمیگذارد، ممکن است شفاف نباشد.

همچنین توانایی گزینه فناوری باتری هم وجود دارد. همه این عامل ها به این مفهوم است که وقت خرید همراه شارژ درخور برای کاربرد ویژه خود، رموز متعدد را باید در نگرش بگیرید.

نشان دهنده وضعیت پاوربانک ها

برای خرید بهترین منبع تغذیه همراه حتما نمونه هایی را منتخب کنید که به لامپ LED نشان دهنده حالت دستگاه مهیاباشد. شارژرهای قابل حمل امکان دارد دارای قاب نمایش کوچک هم باشند. ولیکن بودن قاب نمایش هیچ نیازی ندارد و یک لامپ LED هم می‌تواند بسیار عالی داده هایی که احتیاج دارید را در تصرف تان قرار دهد.

منبع تغذیه همراه هایی که به لامپ LED تجهیزشده می‌توانند در موقعیت های  متفاوت با عوض شدن رنگ حالت را به شما مخابره کنند. برای مثال وقتی منبع تغذیه همراه شارژ مکفی دارد، رنگ لامپ سبز می‌شود و وقتی شارژ منبع تغذیه در حال پایان یافتن است، رنگ لامپ به قرمز عوض میشود.

در تعداد متعددی از شارژرهای قابل حمل هم به جای لامپ از علامت میزان شارژ منبع تغذیه همراه بهره گرفته شده که بطور دقیق همانند علامت میزان شارژ تلفن های موبایل است. بدین ترتیب شما می‌توانید آگاه شوید که چه میزان از گنجایش شارژرهای قابل حمل خود را بهره گرفته اید و چقدر از میزان آن بازمانده است و چه زمانی بایستی آن را شارژ کنید.

 

مرغوبیت

همواره بایست به امنیت توجه خاصی داشت. امنیت مطلبی است که بیواسطه با مرغوب بودن ساخت هر وسیله ای مرتبط است. منبع تغذیه همراه هم از این مطلب جدا نیستند. از این رو همواره در وقت خرید شارژرهای قابل حمل توجه کنید که آپشن های ایمنی و معیارهای مرغوبی را به همراه داشته باشد. برچسب وابسته به استاندارد های ایمنی شارژرهای قابل حمل یا حداقل مطالب مرتبط به آن تماماً روی وسیله یا روی کارتن آن ذکر شده‌اند. یک شارژر همراه  بی‌کیفیت می‌تواند به باتری تلفن شما صدمه بزند. لذا در زمان انتخاب و خرید پاوربانک مناسب هیچوقت خطر نکنید. همواره کالاهای کمپانی های معتمد را خریداری و معامله کنید.

و هر شارژر همراهی را به آسانی و بدون دقت به مرغوبیت ساخت آن خریداری ننمایید.

از نیاز خود شناخت پیدا کنید

ضروری است که در وقت خرید شارژرهای قابل حمل در آغاز احتیاج خود را به خوبی شناخت پیدا کنید. همچنین اولا با نکته بینی به ویژگیهای وسیله هایی که می خواهید توسط منبع تغذیه شارژ شوند را نکته برداری کنید. در این نوشتار کلیه مسائل از جمله ظرفیت باتری و شدت جریان بطور مفصل تشریح داده شد. همچنین درمورد ظرفیت پاوربانک، انواع درگاه ها، وزن و اندازه، ایمنی و مقاومت و باقی ویژگیهایی که باید به آنها دقت کنید، به طور تمام مورد گفتگو قرار گرفته است. با توجه به کلیه رموزاتی که بیان شد می توانید اطمینان داشته باشید که از خرید خود پشیمان نخواهید شد.

در صورتی که قصد خرید پاور بانک دارید پیشنهاد می کنم مقاله بهترین پاور بانک های موجود در بازار را مطالعه نمایید ، فروشگاه اینترنتی جانبی سنتر منبعی معتبری جهت خرید پاور بانک است.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *